ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerin uluslararası standartlarda olduğunu belgelemiş olduk.
Erişim Müşteri Hizmetleri olarak iş ortaklarımızın ihtiyaç ve beklentilerini güvenilir, kalıcı ve yenilikçi bir işbirliğiyle karşılamayı ve yüksek katma değer sağlamayı hedefliyoruz. Tüm süreçlerimizi bu doğrultuda ve en iyi çalışan ve müşteri deneyimi yaşatma vizyonuyla kurgulayarak hayata geçiriyoruz. Hem müşteriye hem de çalışanlarımıza yönelik süreçlerimizde, yaşattığımız deneyimin kalitesi bizler için çok önemli. Faaliyetlerimizde tüm tarafların ihtiyaç ve talep değişimlerini karşılayacak en uygun çözümleri sunuyor, standartlar belirliyor; çeşitli, objektif, ölçülebilir yöntemlerle değerlendiriyor, kalıcı olarak iyileştirici eylemleri ortaya koyup, uygulayıp, gelişimi raporluyoruz.
ISO 18295-1 Standardın gerekliliği olan çalışan ve müşteri deneyimine ilişkin süreçler, kalite yönetimi, performans gelişimi, raporlama ve veri yönetimi gibi kritik öneme sahip hususlardaki yükümlülüklerin yanı sıra yönetim stratejilerimizi de gözden geçirerek belgelendirme sürecini tamamladık ve işimizi doğru yaptığımızın sağlamasını yapmış olduk.
Bu süreçte, tüm çalışmalarını takdirle izlediğimiz ve üyesi olduğumuz Çağrı Merkezleri Derneği ile birlikte çalıştık. Amaç ve dil birliği, belgelendirme sürecinde Çağrı Merkezleri Derneği’ni tercih etmemizin ana nedeniydi.