Erişim Müşteri Hizmetleri Hizmet Kalitesini Taçlandırdı

Erişim Müşteri Hizmetleri olarak, iş sürekliliği yönetim sistemimizin ISO 22301 standartlarına uygun olduğu belgelenmiştir. Bu sertifika; müşterilerimize kesintisiz ve kaliteli hizmet sunduğumuzu tescillemiştir. Hizmet kalitemizin uluslararası standartlarla belgelenmesinde emeği olan tüm ekip ve çalışanlarımıza teşekkür ederiz.

ISO 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Nedir?

Beklenmedik olaylar karşısında işlerin/sistemin kesintisiz bir şekilde sürdürülmesini sağlamak amacıyla oluşturulmuş uluslararası bir standarttır. Bu standart, organizasyonlara olası riskleri belirleyip yönetme, acil durum planları oluşturma ve bunları uygulama konularında yol göstermektedir.