Kilometre Taşları
2024
2024

IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.

2024
2024

Çalışma Arkadaşımız Halil Resul Kara, Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde ''En İyi Takım Lideri'' ödülünü kazandı.

2024
2024

Great Place To Work Türkiye tarafından yayımlanan Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2024 listesinde yer aldık

2024
2024

Great Place To Work sertifikasını üçüncü kez almaya hak kazandık.

2023
2023

ISO 9001 / Kalite Yönetim Sistemi
ISO 27001 / Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi
ISO 18295-1 / Müşteri İletişim Merkezleri Yönetim Sistemi
ISO 10002 / Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi;

sertifikalarını alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.

2023
2023

IMI Conferences tarafından düzenlenen Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.

2023
2023

Great Place To Work Türkiye tarafından yayımlanan Türkiye'nin En İyi İşverenleri 2023 listesinde yer aldık

2023
2023

Çalışma Arkadaşımız Müge Çağlayan Bakır, Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknoloji Derneği'nin düzenlediği Altın Kulaklık Yarışması'nda ''Sen Modunu Nasıl Yakalıyorsun'' kategorisinde Altın Kulaklık ödülünü kazandı.

2023
2023

Great Place To Work sertifikasını ikinci kez almaya hak kazandık.

2023
2023

ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.

2022
2022

Çalışma Arkadaşımız Melek Aslı Tuncel, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde ''En İyi Müşteri Temsilcisi'' kategorisinde ''En Övgüye Değer'' ödülünü kazandı.

2022
2022

Great Place To Work sertifikası aldık.

2021
2021

Çalışma Arkadaşımız İrem Özkan, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.

2021
2021

Çalışma Arkadaşımız Cuma Demiroğlu, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En Müşteri Temsilcisi ödülünü kazandı.

2019
2019

ISO 18295-1 Müşteri İletişim Merkezleri Standardı belgesi alarak sunduğumuz hizmetlerin arkasında yer alan süreçlerde uluslararası standartları gözettiğimizi belgelemiş olduk.

2019
2019

4-6 Aralık tarihlerinde Barselona'da düzenlenen Contact Center World finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde Bronz Madalya kazandık.

2019
2019

İMİ Conferences tarafından düzenlenen 2019 Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri'nde "En İyi Performans Gelişimi" kategorisinde "En Övgüye Değer Ödülünü" kazandık.

2019
2019

Kurumsal internet sitemizle, Uluslararası Görsel Sanatlar Akademisi (IAVA) tarafından ABD’de düzenlenen Davey Awards 2019’ta Gümüş Ödül kazandık.

2019
2019

Viyana'da düzenlenen Contact Center World EMEA finallerinde "En İyi Dış Kaynak Ortaklığı" kategorisinde birinci olarak Altın Madalya kazandık.

2017
2017

Tema Vakfı ile beraber Balıkesir’de Erişim Müşteri Hizmetleri Hatıra Ormanı’nı kurduk.

2017
2017

Çalışma Arkadaşımız Mesut Saltık, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Takım Lideri ödülünü kazandı.

2017
2017

Ankara hizmet noktamızı açtık.

2016
2016

Çalışma Arkadaşımız Ömer Faruk Kılıç, Çağrı Merkezleri Derneği Altın Kulaklık ödülünü kazandı.

2016
2016

Ağustos 2016’da kadromuz 1000 kişiye ulaştı.

2015
2015

Çalışma Arkadaşımız Çağla Çetinsoy, Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde En İyi Müşteri Temsilcisi Ödülünü kazandı.

2013
2013

Eskişehir hizmet noktamızı açtık.

2012
2012

5 Kasım’da İçerenköy’de kurulduk.