hizmet ve çözümlerimiz

Gelen Çağrı Hizmetleri

  • Bankacılık ürün ve hizmetleri konusunda deneyimli personel ile müşteri bilgi ve işlem taleplerinin karşılanması.
  • Müşteri temasında kanalların optimum şekilde kullanımı ve teknoloji destekli hizmetler ile etkin maliyet kontrolünün sağlanması.
  • Hizmet sürekliliği bilinciyle, müşterilerin ürünlerle ilgili aramalarının 7 gün, 24 saat etkin bir şekilde karşılanması.
  • Ürün özelinde eğitim verilen kadro ve Bilgi - Danışma Hattı, Şikayet Hattı gibi hizmetlerle hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini artırarak, müşterilerde sadakat ve kişiye özel hizmet duygusunun oluşturulması.

Dış Arama Hizmetleri

Deneyimli kadromuz ile dış kaynak çağrı hizmeti sunarak, farklı sektörlerdeki müşterilerin yaşam ve hizmet kalitesini yükseltmek için firma değerinize değer katıyoruz.

  • Hoş geldin aramaları
  • Kampanya yönetimi
  • Yeni ürün tanıtımı
  • Geri kazanım aramaları
  • Telefonda satış
  • Elde tutma ve sadakat aramaları
  • Bilgi güncelleme aramaları
  • Memnuniyet ölçümü ve anket
  • Fırsat yaratma ve randevu aramaları